SmartOffice

SmartOFFICE je krovna aplikacija sustava SmartRješenja. Moćna aplikacija za centralni sustav Vaših podataka omogućava Vam definiranje vrlo velikog broja različitih opcija, definiranja arikala u ponudi, adresara kupaca i dobavljača, izrade svih potrebnih dokumenata, komunikaciju s centralnom bazom podataka, definiranje ovlasti rada, kao i znatan broj različitih pregleda, grafičkih rezultata poslovanja i izvještaja koji će Vam pomoći u donošenju kvalitetnih poslovnih odluka u najbržem mogućem vremenu.

Koristeći SmartOffice u mogućnosti ste pratiti realizaciju po svim mogućim parametrima, kupcima pa čak i definirati vlastiti loyality program s različitim cijenama ovisno o kupcima.

thinkcentre_m52_tower_1

Više informacija

  • Definiranje matičnih podataka: jedinične mjere, porezi na potrošnju, porezi na dodanu vrijednost, porezna oslobođenja
  • Centralizirano upravljanje mjestima troška, naplatnim mjestima te djelatnicima
  • Jednostavan unos odjela, artikala, normativa
  • Mogućnost definiranja aktivacija cjenika unaprijed, kopiranje cjenika na više kasa/mjesta troška
  • Loyality: unos i administracija te kompletno praćenje sustava nagrađivanja
  • Kompletna podrška za UGO i TRG poslovanje: primke, povrati, otpisi, međuskladišnice, proizvodnja, sastavnice, kalkulacije, inventure, veleprodajni računi, otpremnice, ponude, ambalaža, devizne primke/kalkulacije
  • Zaduživanje robe po šankovima
  • Definiranje opcija artikala (toplo/hladno itd.), identifikatori artikala
  • Postavljanje brzih tipaka (za brzi odabir u kasi) – mogućnost kopiranja po kasama te automatskog popunjavanja
  • Definiranje omiljenih artikala – favorita
  • Menu dizajner: izrada meni artikala koji mogu imati obavezan odabir i nekoliko opcija
  • Definiranje dnevnih ponuda
  • Happy hour: kreiranje i detaljno planiranje aktivacije
  • Definiranje artikala na akciji neovisno o cjeniku i happy houru
  • Konfiguriranje Orderman terminala
  • Slanje dnevnih prometa e-mailom
  • Mogućnost backupa baze podataka
  • Komuniciranje sa udaljenim lokacijama – slanje/primanje
  • Podrška za vage
  • Kontrola i ispravak normativa
  • URE/IRE, fakturiranje virmanskih računa
  • Logging funkcija
  • Veliko mnoštvo računovodstvenih te robno materijalnih pregleda
  • Kreiranje svih potrebnih pregleda za knjigovodstvo jednim klikom miša uz mogućnost direktnog slanja na e-mail
  • Podrška za uvoz/izvoz podataka iz drugih sustava (BBM, 4D Wand, Boltano, Ritam, Nielsen, Synesis...)

Saznajte više

pos-logo
office-logo
cook-logo
order-logo
hotel-logo
mobile-logo